Szeregowanie polega na wykrywaniu różnic między obiektami. Już pod koniec wczesnego dzieciństwa dziecko potrafi zestawiać obok siebie obiekty tej samej klasy, różniące się rozmiarem, np. mały koszyk i duży koszyk, tworząc małe szeregi.
Starsze dzieci natomiast układają metodą prób i błędów wzrastający albo malejący szereg z podanych elementów, np patyczki od najdłuższego do najkrótszego.
Dalszą formą szeregowania jest szeregowanie systematyczne, które cechuje przyjęcie strategii postępowania - wybieranie zawsze najmniejszego lub największego elementu z zestawu. Przyjemnej zabawy z wielkanocnymi ozdobami😊
Starsze dzieci natomiast układają metodą prób i błędów wzrastający albo malejący szereg z podanych elementów, np patyczki od najdłuższego do najkrótszego.
Dalszą formą szeregowania jest szeregowanie systematyczne, które cechuje przyjęcie strategii postępowania - wybieranie zawsze najmniejszego lub największego elementu z zestawu. Przyjemnej zabawy z wielkanocnymi ozdobami😊
Komentarze
Prześlij komentarz